2
Büyü yapmakta amaç; bilinmezliğin kapılarını zorlamak, yaradılışın, hayat ve ölümün sırlarını çözmek, doğaüstü güçlere hükmetmektir onlar üstünde hakim olmaktır.
genel şekilde büyü konusunda bilhassa internet ortamında yazılan pek çok aşırı yanlış haberlere tanık olmaktayız, oysa büyüler meselesinde bilinmesi gereken gerçek bilgiler hiç bir zaman gerçek açıdan açıklanmamaktadır.Büyünün tarihsel çok aşırı eski yıllara dayanır ve günümüze kadar uzanır. Büyü nedir? büyü nasıl yapılır, büyünün çeşitleri nelerdir?
Eminim bu konu ile ilgili merakta olanların kafasından geçen sorular bunlardır. Büyü gerçekte mevcut olan fakat herkesin yapamayacağı ilminin yetişmeyeceği bir gerçektir. Bazı insanlar bana yazıyorlar Erdoğan hocam ben diğer bir hocaya büyü yaptırdım ama tutmadı diye.
Büyünün fiilen var bulunduğu kati bir gerçektir. bazen bilim adamları , büyüyü %  reddettikleri için, büyüye de etkilerine de inanmamaktadırlar. Büyü tarihi incelendiği süre, büyüye başvuranların her zaman iki grupta toplandığı görülmektedir. ilk küme ” her şeye sahip olanlar”, ikinci grup ” hiçbir şeye sahip olanlar” dır. Din bu gibi büyünün de temelinde insanı aşan, doğaüstü bir kuvvet yatar.
islam da

Büyü:
islam’da insanların büyü meselesinde bilgi edinmeleri, bulunması muhtemel gerçeklik payını araştırmaları, haram sayılmakla birlikte; büyücüler, gerçeğe yalan kattıkları, kullanıcılarını yersiz korku veya ümitlere saldıkları, kuşkuya ve kaygıya sebep oldukları gerekçesiyle eleştirilmişlerdir.
Sevgili kardeşlerim sizleri bir kez daha uyarıyorum büyü öyle bilim irfan sahibi olmayan bireyler sebebi ile yapılmamaktadır yapılsa da zaten sonuç alamazsınız. Bunda şaşacak bir şey bulunmamaktadır şayet yanlış ellerde çareyi ararsanız olacağı budur hiç şüphesiz ki. Elbette büyü kutsal kitabımızda olduğu arasında bir gerçektir. Büyüyü inkar etmek kitabı inkar etmeye benzer sebebiyse zaten bu bizim kitabımızda yazan bir gerçek. Bilmeyenler okumayanlar açsınlar Kur’lahza dan okusunlar büyünün mevcut olup olmadığını. şayet okumuş olsalardı zaten böyle bir çelişki yaşamazlardı. önce bilmek lazım bir konuda yorum yapmak o konuyu iyi araştırdıktan sonra yapılmalı. ama bakıyorum bizde söz konusu bilgi oldumu herkes her konuda bilgili maşallah.

Kardeşlerim abilerim gerçek bilgi ile sahte bilgiyi ayırt etmek gerekir. Oradan buradan duyduğunuz yalan dolan eksik bilgilerle bir konu ile ilgili hüküm sahibi olunmaz. Bu nedenle büyünün var olup olmadığını burada tartışmak yersiz olur. Büyü vardır ve mevcut olacaktır. Yalnız yanlış ellere bilgi geçtiği zaman hal değişiyor. Bazı medyumlar fena büyüler yapıyorlar bizde Allahın izniyle bu kötü büyüleri çözüyoruz.
Ben bu ilme tam 22 yılımı verdim eğer bir şey söylüyorsam bunu dikkate alın derim hiçbir süre boş konuşmadım boşada konuşmam. kişilerin aydınlanması için gerçekle sahtenin birbirinden ayırt edebilmesi için elimden gelen neyse sonuna kadar yaparım. sebebi ise internette dolaşan büyü konusunda yazılan yalan yanlış ve değiştirilmiş eksik bilgiler size fer tutamıyor. Bu işin esası sadece gerçekten geçer.
Gerçeği bilmek her insanın hakkıdır. Sevgili kardeşlerim büyü ve bunun gibi konularda kafanıza takılan sorularınız için hiç çekinmeden bana yazın ben uygun olduğum zaman mesajınızı görüp sorunuza bir yanıt yazarım.




Ve sizler için büyü kitabı  : Tıkla

Virüs total sonuçları : Tıkla

Yorum Gönder

  1. ben aygul ve sen bana telefon numarani atarmisin cunku bende boyle seyleri arastiriyorum bana daha net anlatirsin 05551081882

    YanıtlaSil

 
Top